Busquen en Carlos, un treballador del 112 desaparegut a L'Hospitalet
L'home va ser vist per darrera vegada el passat 23 de juny, a la sortida de la seu d'emergències de Bellvitge
Carlos, un treballador del 112 a L'Hospitalet, es troba desaparegut des de la tarda del passat dimarts, 23 de juny.
La recerca d'aquest empleat del servei d'emergències es manté cinc dies després de la seva desaparició, denunciada als Mossos d'Esquadra, sense que s'hagi conegut cap informació sobre el seu possible parador.
El treballador va ser vist per darrera vegada sortint del seu lloc de treball a Bellvitge, cap a les 19:30 hores. En cas de conèixer alguna informació sobre la possible ubicació d'en Carlos, s'ha habilitat el telèfon 639 41 90 92 per informar-ne.
Desaparegut a Badalona
Els Mossos d'Esquadra també busquen Alejandro Cirilio, un home de 76 anys que va desaparèixer el passat 22 de juny a Badalona.
Segons ha detallat la policia catalana, l'Alejandro duia una jaqueta i uns pantalons negres en el moment de la seva desaparició. També anava vestit amb un polo de color crema i una gorra.