Detenen els pares d’un nadó de tres mesos mort a Sabadell
Salut ha atribuït la mort del lactant a l’hospital Parc Taulí a un "presumpte maltractament"
Altres informacions: La Fiscalia assenyala que el pare del nadó maltractat a Barcelona també ho va intentar matar
Notícies relacionades
Els Mossos d'Esquadra han detingut els pares d’un nadó de tres mesos que ha mort a Sabadell per presumptes maltractaments.
Salut ha informat de la mort del nadó a l’hospital Parc Taulí "per presumpte maltractament" i que s’ha detingut els pares, que han ingressat a presó aquest diumenge, "per la possible vinculació amb els fets".
Segons ha informat el TSJC, els pares romandran en presó provisional, comunicada i sense fiança per presumpte maltractament habitual amb resultat de mort.
Hospitalització i defunció
El nadó va ingressar a l’hospital el passat 24 de juny, on va ser traslladat pels sanitaris després de ser reanimat al domicili familiar. Dos dies després va morir al centre mèdic.
Després del reconeixement mèdic del nadó, els responsables de l’hospital van activar els mecanismes de protecció a la infància de la Generalitat. Salut ha explicat que "farà un seguiment d’aquest cas" i ha assegurat que "portarà a terme les actuacions d’ofici que siguin necessàries".
El conseller de Presidència, Albert Dalma, ha demanat "respecte per a la investigació judicial" i ha assegurat que "s’esclariran els fets i s’actuarà amb tota la contundència que correspongui".