Badalona posa en marxa la remodelació de l'Estadi Municipal: inversió d'1,4 milions d'euros
L'alcalde del municipi, Xavier García Albiol, ha afirmat que era el moment de reformar l'espai per "oferir instal·lacions modernitzades"
Més del municipi: Badalona inicia les obres del camp de futbol de Montigalà: inversió de 2,1 milions d'euros
Notícies relacionades
- Badalona deté de manera temporal les obres del viaducte ferroviari de l'R1 sobre el futur Canal del Gorg
- Denuncien per delicte d'odi Albiol després de voler "tornar nedant al Marroc" el detingut que va robar a una anciana a Badalona
- Badalona obre la convocatòria per incorporar 67 agents a la Guàrdia Urbana
Badalona continua amb el seu compromís per millorar els equipaments esportius de la ciutat. L'Ajuntament ha començat aquesta setmana les obres de l'Estadi Municipal després de gairebé una dècada sense fer-ho.
Aquesta remodelació s'uneix a les obres de millora del camp de futbol ubicat al barri de Montigalà, la inversió de les quals ascendeix a 2,1 milions d'euros amb una nova graderia com a element destacat de la intervenció.
Així mateix, per a l'Estadi Municipal, el consistori ha destinat una partida pressupostària d'1.488.011 euros, i la reforma durarà al voltant de tres mesos.
L'Estadi Municipal de Badalona
Millores
Segons les dades proporcionades per l'executiu municipal, les obres inclouen la instal·lació d'un nou sistema de reg, millora en la il·luminació i xarxa de telecomunicacions i substitució de gespa artificial per natural, entre d'altres.
En aquesta línia, l'alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha destacat que això suposarà "un salt qualitatiu molt important per a l'esport de la ciutat".
"Després de gairebé 10 anys sense inversió en aquest equipament, el posem al dia per oferir instal·lacions modernitzades i preparades per donar resposta a les necessitats", ha conclòs.