Badalona obre la convocatòria per incorporar 67 agents a la Guàrdia Urbana
L'alcalde del municipi, Xavier García Albiol, ha destacat que l'augment d'efectius se sumarà a "la instal·lació de 650 càmeres de seguretat per tota la ciutat"
Més del municipi: Badalona nomena Óscar Parada com a Intendent Major de la Guàrdia Urbana
Notícies relacionades
Reforç policial a Badalona. L'Ajuntament municipal ha obert la convocatòria per incorporar 67 nous agents al cos de la Guàrdia Urbana, que finalitzarà el proper 9 de juliol.
El procés selectiu constarà de les tres fases següents: Fase d'oposició, Fase de formació (curs selectiu) i Fase de pràctiques. L'adjudicació de les places convocades es realitzarà seguint una única llista final de les persones aspirants segons l'ordre de puntuació obtinguda i els criteris establerts.
Segons les dades de l'executiu municipal, liderat per Xavier García Albiol, durant l'actual mandat s'han sumat 90 policies nous: 23 l'any 2023, 43 l'any 2024 i 24 més que actualment estan realitzant la formació pertinent.
Nous vehicles policials de la Guàrdia Urbana de Badalona
157 agents nous
En aquesta línia i amb totes aquestes noves promocions, juntament amb l'actual convocatòria de 67 noves places, durant aquest mandat s'hauran incorporat al cos de seguretat municipal 157 nous agents.
Albiol ha assenyalat que el govern continua treballant per millorar la seguretat, amb tots els seus recursos.
“Les dades indiquen que els delictes han començat a baixar i que anem en la bona direcció, però no ens conformem. Mentre hi hagi delictes a la ciutat no estarem satisfets i, per això, continuarem reforçant la Guàrdia Urbana i dotant-la de més recursos per protegir els veïns”, ha afirmat.
Així mateix, ha destacat que “l'augment d'efectius que hem impulsat aquests anys se sumarà properament a la instal·lació de 650 càmeres de seguretat per tota la ciutat. Són mesures que ens han de permetre consolidar la reducció dels delictes i continuar avançant perquè Badalona sigui una ciutat més segura”.