Mor una persona a l'avinguda Sarrià de Barcelona
Els Mossos d'Esquadra apunten que es tracta d'un suïcidi i obren una investigació
Altres successos: Tensió a la zona alta de Barcelona: redueixen amb un tret dissuasiu un home armat amb un ganivet en ple carrer
Notícies relacionades
Una persona ha mort en precipitar-se d'un dels edificis de l'avinguda Sarrià de Barcelona aquest dimarts, 23 de juny, cap a les 14:27 hores.
Fonts dels Mossos d'Esquadra han confirmat a Metrópoli que tot apunta que podria tractar-se d'un suïcidi i la Unitat d'Investigació de l'Eixample ha obert una investigació per esclarir els fets.
Al lloc de l'incident també s'hi han desplaçat ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i agents de la Guàrdia Urbana, que han mantingut tallat el perímetre al voltant de l'incident.
La Guàrdia Urbana talla l'avinguda Sarrià amb Josep Tarradellas després de l'incident
Punt negre de trànsit
Els veïns han traslladat a aquest digital que la cruïlla entre les avingudes Josep Tarradellas i Sarrià és un punt negre de trànsit, gairebé un "encreuament maleït", ja que han presenciat diversos accidents i, com en aquest cas, suïcidis.
Així mateix, han alertat que tant cotxes com motos acostumen a abusar de l'excés de velocitat en aquest tram --lliure de radars--, especialment, a les nits.