Apareix un cadàver a les vies de la L2 del metro de Barcelona
El cos sense vida ha estat descobert entre les parades de Sant Roc i Artigues-Sant Adrià; els Mossos d'Esquadra encara investiguen si es tracta d'un homicidi o d'un suïcidi
Terrible troballa la nit d'aquest diumenge, 21 de juny, a les vies del metro de Barcelona. Segons ha pogut saber Metrópoli, un cadàver ha aparegut als túnels del suburbà, concretament a la L2.
Tal com han explicat fonts del sector, operaris de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) van descobrir el cos sense vida cap a les 21:50 hores entre les estacions de Sant Roc i Artigues-Sant Adrià.
Un comboi de metro en una estació de la L2
Investigació oberta
Les mateixes fonts han detallat a aquest mitjà que la persona finada era de nacionalitat francesa. De moment, els Mossos d'Esquadra investiguen si la defunció respon a un homicidi o a un suïcidi.