Publicada

Reduir la pressió fiscal a Barcelona. Aquesta serà una de les prioritats de Jordi Martí Galbis, alcaldable de Junts a la ciutat, si aconsegueix fer-se amb la vara de comandament municipal després dels comicis de 2027.

Així ho assegura l'edil juntaire a Hotel Metrópoli, el videopodcast de Metrópoli, on avança la seva primera mesura per alleujar la càrrega impositiva dels barcelonins. "Si sóc alcalde proposaré una rebaixa de l'IBI d'un 10%", assegura.

Jordi Martí Galbis, líder de Junts a Barcelona, durant l'entrevista a 'Hotel Metrópoli' Òscar Gil Coy Barcelona

Martí Galbis apunta que seguretat i habitatge completaran les principals prioritats de la formació al consistori barceloní, i assegura que el seu projecte recollirà "totes les sensibilitats del partit".

Per aconseguir aquesta transversalitat, el líder de l'oposició a la ciutat afirma que parlarà amb Pilar Calvo, Jaume Alonso-Cuevillas i Glòria Freixa, els candidats que van rivalitzar amb ell a les primàries de Junts.

Jordi Martí Galbis (Junts): “Si soy alcalde propondré una rebaja del IBI de un 10%”

Notícies relacionades