El exregidor del Eixample Pau González
Barcelona Silenciosa

Els comuns mantenen la seva obsessió amb Metrópoli i Crónica Global

Llegir en Català
Publicada

Notícies relacionades

L'obsessió dels comuns amb Metrópoli i Crónica Global és permanent. I es personifica en Pau González, regidor dels comuns que va tenir responsabilitats en el passat govern municipal d'Ada Colau, però al qual no se li atribueix cap obra en benefici de la ciutat.

Després del seu pas per l'Executiu local amb pena i sense glòria, l'edil ha aprofitat el ple municipal de Barcelona del mes de juny per recordar-se d'ambdós mitjans. "Una salutació del 'becari' a Crónica Global i Metrópoli Abierta", ha afirmat.

El nou record de González a ambdues capçaleres oculta la manca de propostes dels comuns en l'exercici d'oposició destructiva al qual s'han dedicat durant el present mandat, intentant tornar a polítiques que han degradat la ciutat els darrers anys sota l'alcaldia de Colau.

En aquest mateix ple, sense anar més lluny, la formació s'ha desmarcat de l'acord majoritari del Consell Municipal que permetrà als agents de la Guàrdia Urbana comptar amb pistoles tàser, una eina reclamada i necessària per facilitar la feina a la policia barcelonina en casos d'especial complexitat.

Malgrat tot, resulta interessant saber que González ha assumit que el seu perfil, en ser escollit per BComú com a regidor de l'Eixample, era totalment el d'un becari, com va apuntar aquest mitjà després del seu nomenament.