Un viatge en autobús amb destinació a París va acabar en detenció per a un jove de 23 anys.
La Guàrdia Civil va arrestar aquest passatger a la Estació del Nord de Barcelona després de descobrir que transportava substàncies estupefaents ocultes a l'interior de la seva maleta.
Una actitud sospitosa que va precipitar el registre
Els fets van tenir lloc el passat dissabte 30 de maig, cap a les 10:30 hores del matí, tot i que l'institut armat ha fet pública la intervenció aquest mateix divendres.
Els agents, pertanyents al Post de Badia del Vallès, es trobaven desplegats realitzant un dispositiu preventiu de reconeixement de passatgers i equipatges a la cèntrica estació d'autobusos barcelonina.
Un agent de la Guàrdia Civil, d'esquena, al costat d'un vehicle oficial / GUÀRDIA CIVIL
Durant el control, els efectius policials es van adonar d'un passatger que mostrava un comportament inusitadament nerviós.
El jove no deixava de mirar al seu voltant de manera constant, una conducta evasiva que va aixecar les sospites de la patrulla i que va motivar la seva immediata identificació.
Drogues comissades i posat en llibertat
En procedir al registre de les seves pertinences, la Guàrdia Civil va localitzar les substàncies que intentava transportar a França. En total, els agents es van comissar de 220 grams de marihuana i 52 grams d'haixix que el jove portava guardats entre el seu equipatge.
Arran de la troballa, l'individu va ser arrestat in situ com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.
Després de completar les diligències policials pertinents i passar a disposició de l'autoritat judicial competent, el jove ha quedat en llibertat amb càrrecs.
