Tallada la L1 del metro de Barcelona després d'un "acte incívic" a La Sagrera
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha confirmat que la circulació de trens a la línia vermella ja torna a estar operativa, tot i que adverteix als usuaris de possibles alteracions residuals en els horaris
Tall al metro de Barcelona. Els usuaris de la línia L1 --que connecta Hospital de Bellvitge amb Fondo-- s'han vist afectats per una interrupció temporal del servei provocada per un acte incívic registrat a la concorreguda estació de La Sagrera.
Segons ha detallat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) a través dels seus canals oficials d'informació, la evolució de la incidència ha estat escalonada. Inicialment, el succés ha provocat una alteració en la freqüència de pas habitual dels combois.
Poc després, la situació ha requerit una intervenció més gran, obligant la companyia a aturar completament el servei de trens a la línia per poder gestionar la incidència amb seguretat.
Un comboi del metro de Barcelona entrant en una estació de la L1
Recuperació de la normalitat i possibles demores
L'aturada no s'ha allargat en excés. TMB ha comunicat que la incidència a La Sagrera ja ha estat solucionada i que el servei de la L1 es troba oficialment restablert a tot el seu recorregut.
No obstant això, l'operadora pública ha emès un avís important per als passatgers que es disposin a agafar la línia vermella: durant una estona, l'interval de temps entre trens pot ser superior a l'habitual.
Aquesta demora temporal és completament normal després d'una aturada total i es deu al temps que necessiten els combois per reposicionar-se al llarg del traçat i recuperar la seva cadència estàndard. Per això, es recomana als usuaris tenir paciència i comptar amb un lleuger marge de temps addicional en els seus desplaçaments mentre la xarxa absorbeix el desajust horari.