Nou dilluns de caos a la xarxa de Rodalies de Barcelona. La circulació de tota la línia R3 es troba a aquestes hores interrompuda per una incidència a la infraestructura entre La Garriga i Les Franqueses del Vallès (Barcelona) des de primera hora del matí.
Rodalies ha ampliat el servei alternatiu per carretera a tota la línia, segons ha informat l'organisme en un comunicat, i ha confirmat que es tracta d'un robatori de coure.
Circulació interrompuda a causa d'una incidència a la infraestructura per robatori de coure entre La Garriga i Les Franqueses del Vallès. S'amplia el servei alternatiu per carretera a tota la línia.
— R3 Rodalies 🤖 (@rod3cat) June 22, 2026
Afectacions a la R14
També està tallada la R14 entre Reus i Vinaixa (Tarragona) per un incendi proper a la zona de vies i per una segona incidència a la infraestructura a l'estació de Montblanc (Tarragona), causada per un robatori de coure.
ACTUALITZACIÓ: El servei de tota la línia R3 de Rodalies s'ha recuperat aquest dilluns cap a les 11:22 hores després de resoldre's la incidència. La línia ha estat tallada prop de cinc hores i es manté el servei habitual de transport alternatiu per carretera.
Segueix tallat el tram de la R14 entre Reus i Vinaixa.
