Publicada

La calor és el centre de debat per a les polítiques de la capital catalana. La regidora de Junts a Barcelona, Titón Laïlla, ha registrat aquest dilluns, 22 de juny, un prec dirigit a l'alcalde, Jaume Collboni, en què demana presentar un pla contra la calor extrema amb mesures excepcionals i una comissió de coordinació: "No podem continuar improvisant", ha declarat.

A més, també ha sostingut que la ciutat necessita un protocol específic que coordini totes les àrees municipals i que posi la protecció de la salut al centre de les polítiques climàtiques, generant una "governança pròpia" de la calor.

Un home beu aigua en plena onada de calor / EFE

"No podem continuar amb plans de cartró pedra que només serveixen per fer campanyes publicitàries. Necessitem actuacions reals, amb pressupost, amb calendari i amb objectius mesurables", ha assenyalat Laïlla, que ha demanat previsió, rigor i ambició a l'executiu.

Notícies relacionades