Jordi Martí Galbis 'tendeix ponts' amb Aliança Catalana i 'no es tanca a parlar' després de ser escollit alcaldable de Junts a Barcelona
El candidat a l'alcaldia de la capital catalana ha afirmat que caldrà esperar a veure quina direcció pren cada partit
Relacionat: La militància de Junts a Barcelona desafia Puigdemont i dona la victòria a Jordi Martí Galbis
Primers moviments de Jordi Martí Galbis després de convertir-se en alcaldable de Junts a Barcelona. El candidat ha assegurat aquest dilluns, 22 de juny, que no es tanca a "parlar" amb Aliança Catalana, tot i que considera que caldrà veure quin programa defensen a la ciutat.
Així s'ha pronunciat després de proclamar-se candidat a l'alcaldia a les primàries del partit amb el 40,29% dels vots.
Martí ha dit que Junts "forma part d'un centre ampli", des d'on "hi ha moltes més possibilitats de pactar, de negociar, de dialogar, d'asseure's simplement amb la majoria de forces polítiques" en benefici de la ciutat.
No tancar-li la porta "a ningú"
En aquest sentit, Martí Galbis ha destacat que el partit no tanca la porta per conversar "amb ningú, excepte amb aquelles forces que no són democràtiques i estan a les antípodes".
Així mateix, ha concretat que ell sí considera una força democràtica al partit d'Orriols, ja que "es presenta a les eleccions i la gent la vota". "Entenc que hi ha uns mínims, a partir d'aquí veurem quin és el seu programa polític a Barcelona".
Martí ha afirmat que, de moment, ja han vist la seva estratègia a Catalunya: "No ens agrada, però a Barcelona haurem de veure què passa. No vull avançar esdeveniments", ha dit.